Spectra 3 ku dh bunyi mcm katak???

Mama nk story skit psl breast pump mama which is spectra 3. mama dh pki pam ni dh dkt sthn..
mula2 mama pki avent manual tp disebabkn keletihan mengepam secara manual, mama decided to bought a new electric breast pump which is spectra 3...

why mama choose this spectra 3 punyer pum?
1- electrcal pam yg plg murah yg bule pam 2 breast serentak.(walaupn mama pki 1 je pam at one time...kuikuikui)
2- semua review2 yg bagus psl spectra 3 ni
3- x bising
4- mama bule pam dr cubical mama (hehehe..so x pyh la mama pam dlm surau lg..klu x ssh nk cari masa nk ilangkn diri pegi pum susu)
5- bule perah lebih bnyk susu
6- x payah nk sibuk2 pegang botol susu time tgh pam tu...(bule tahan botol susu ngn lengan atau kaki tp pastikan cara duduk -kaki bersilang di atas kerusi)

tp skrg apa sudah jd????

spectra 3 yg bnyk berjasa ini telah berbunyi mcm katak....
kenapa mama kata mcm bunyi katak?

citnyer begini...setiap hr mama akan pam susu dr cubical mama dgn memakai shawl sebanyak 2 kali (sekali b4 lunch dlm kul 10am and sekali lg aftr lunch dlm kul 4pm)..mama akan letakkan pam mama tu dlm laci dan kuarkn tiub dier and buat la pengepaman secara biasa...ttp sejak kebelakangan ni mama terperasan bunyi pam tu dh jd lebih kuat...walaupn laci ditutup tp bunyi dier still lg bule kedengaran dr luar laci...pd satu hr, bos mama lalu kt tempt mama and dia perasan ada bunyi dkt tmpt mama..dier tnya mama, tp mama wat bodo jer (x kn mama nk ckp bunyi tu bunyi pam - utk pengethuan semua bos mama adlh seorg lelaki ye)..akhirnya setiap kali dia lalu tmpt mama and dgr bunyi pam mama, dia akan ckp mcmc bunyi katak selepas hujan...hohoho (lantak la...janji mama dpt pam susu)...dia masih hairan dgr bunyi yg dia x tau dtg dr mana tu and dia assume cpu mama yg mengeluarkn bunyi tersebt...wakakakaka...

so mama mula befikir utk hantar servis spectra 3 ni...tp mama nk try bwk blk dulu dan godek2 dulu...mana la tau kot bule ok ke...nk godek2 kt sini ofis line x clear plk...semoga pam mama akan kemabali seperti dulu =)

7 comments:

cayalah spectra 3..pasni wat kuar bunyi rimau pulak..gagaga~

chayok2x demi susu abqary.hehehe

 

skrg mcm dh ok lps tukr tiub (x g servis pn..godek2 sendiri)..hehehe..bule pam dgn aman dh=)

 

hi.. salam kenal... sy pun pakai spectra pump gak.. kalau dah bunyi kuat tu makna dia mesti ada susu tersumbat tu... call la histopoint.. antar servis... nnt mesti senyap blk... dah 2 kali sy antar gi servis kat sana.. leh pinjam pump loan skali

 

wah pandai nye servis sendiri..selamat rm92 hehe

 

ilahfazilah:nice to knowing u...tu la ingt nk antr servis tp x tau bila..selagi bule bertahan..than la dulu..hihihi

lydzar: wow..servis charge smpi rm92 ye=)

 

salam kenal...pam sy pun bunyi2 jugak...waaaaa...kene servis nih...

 

Post a Comment