Parachute game??

Salah satu game yg ada di alimkids playgroup. Permainan ni melibatkan penglibatan ibu2 dan anak2 mereka.

Cara 1: Mula2 anak2 pegang parachute tu dan naikkan dan turun kan parachute tu bersama2.


Cara2: Ibu2 pula melakukan cara 1 dan anak2 berada di bawah parachute.



Cara 3: Anak2 duduk di atas parachute dan ibu2 bersama2 menarik parachute itu mengikut arah dan lawan jam












6 comments:

ooo mcm tu Parachute.. ingatkan benda apa lah td. Tapi klu main kat luar cam padang/taman permainan lagi bagus kot. sambil2 ditiup angin.. hihi

 

idea yg bagus tuh..klu main ramai2 lg seronok

 

macam seronok je..
ehehheee

 

mmg seronok mie..mak2 pn enjoy sekali

 

erkkk xleh nmpk gbr la plak..huhu

 

amik masa skit kot..sb video semua tuh=)

 

Post a Comment