Ikan bakar @ tanjung Lumpur

Citer di Kuantan Pahang lg....

Kalau u all dtg berjalan ke Kuantan tempat makan ikan bakar popular adalah di Tanjung lumpur. kt Tjg Lumpur ni mmg banyak kedai ikan bakar tp mama pn x pasti yg mana paling sedap. Yg we all try ni 'Ana Ikan Bakar' pn leh tahan sedap.


Yg lain nyer kt sini dia ada masakan ikan bakar masak petai...So we all try masakan yg ni..Overall ok tp mama x suka mkn petai tp rasa petai xde la kuat sgt...

ikan siakap..ikan bakar petai


Masa we all smpi mmg penuh ngn org kedai nih..Smpi lauk mentah pn tinggal udang, ikan dgn lala jer..So we all pilih udang ngn ikan siakap jer. Tu pn mcm ssh nk abis jer sb makan 2 org di tambah ngn ikan dier yg semua saiz besar2 je...

Kalau ada yg nk mencuba makan kt sini bule la dtg ke:
Pantai Selera,
Tanjung Lumpur,
Kuantan

budak kecik yg berselera besar=)



3 comments:

huhuhuhu.....kuantan pun x pernah sampai apatah lagi sini...tgk kuantan kat n3 mamaqari jer la...hubby x nak bawa jenjalan kat sini..jauh katanyer...neway...tengah2 hari cam gini..bila tgk ke ikan bakar tu memang terliur...terus jadi lapar..hihihihi

 

mummy echa pujukla hubby dtg sini...best tau..leh mkn ikn bakar petai=)

 

tanjung lumpur memang tempat org nk cari ikan bakar ke, sata or keropok lekor..
=)

 

Post a Comment