Iklan Raya Bernas

source-google image



Korang perasan tak iklan raya Bernas yang dimainkan kat tv skang? Apa reaksi korg bila tengok iklan tu? Semalam dapat sms dari kawan mama macam ni



"Pernah tgk iklan raya Bernas x?Teringat kita kat aqeel..insyaAllah aqeel akn bijak cam bdk dlm iklan tu.."



Sms seterusnya dari kawan mama



"xpe..kite dh bnyk tgk kat tv, org oku penglihatan skrg dh bleh buat macam2..Bleh berdikari & berjaya cam org normal jgk..Iklan raya tu pn psl bdk yg x nmpk jgk tp pandai bwk kawan dia blk kg..Tu yg teringat kat bby aqeel..hehe..Mengalir jgk air mata kite tgk iklan tu .."



Lepas dapat sms tu mama terus cari iklan yang dimaksudkan tu dekat youtube. Memang meleleh2 air mata time tengok budak yang buta tu...Dalam hati tertanya-tanya...Macam ni ke aqeel bila besar nanti?



Sapa yang belum tengok lagi, bule tegok kat sini http://www.youtube.com/watch?v=Vub_wWrmaVw












2 comments:

Kalau ada masa tengok la..mmg menyentuh jiwa..

 

Post a Comment