Peserta DPA 2012 Meninggal Dunia

 
Pukul 3.42pm td abah sms..Katanyer ada sorang peserta DPA batch dia telah meninggal sebab lemas semasa menjalani latihan air. Innaalillah...Tiba-tiba darah mama terasa berderau jer...Ya Allah ada lagi kes yang meninggal ke..
 
Sedih sangat rasanyer. Dah la terpisah, tiba-tiba dapat berita macam ni pulak. Harap abah dapat la balik tak lama lagi. Risau sangat dah ni..Abah kata air dia sangat dalam. Abah pun hampir lemas jugak tadi...Ya Allah lindungilah mereka semua....
 
Tak tau la apa relevennyer PTD nak kena buat semua module wataniah bagai. Kalu nak buat pun aspek keselamatan dan kesihatan peserta perlulah diutamakan. Ni dah masuk kes 2 yang menyebabkan kematian.
 
Arwah meninggalkan seorang isteri dan sepasang anak kembar kalu tak silap. Di harap isteri arwah dapat menerimanya dengan tabah....Salam takziah buat keluarga arwah....
 
We miss u abah....=(
 
 
 
 


4 comments:

Hi izzah.. Hope hasben2 kite pulang dgn slamat eh..

 

InsyaAllah....dengar kata krusus diberhentikan serta-merta..

 

sedih dgn berita ni.. sy dapat tahu cite ni dr pegawai sy yg jugak ade dalam kursus ni.. diorang skrg diberi cuti

 

semoga arwah ditempatkan di kalangan org yang beriman...insyaAllah...

 

Post a Comment