Grill Rumah


Update rumah..

Benda yang pertama sekali bila masuk rumah mestilah pasang grill kan.Tapi disebabkan kesuntukkan masa, saya tak sempat update pasal grill..

Grill rumah kami yang simple giler sebab saya tak berapa minat grill yang berbunga-bunga atau berkerawang sebab nampak agak sarat. Kami pilih kaler putih sebab nak bagi sama dengan pagar depan tu. Ketebalan grill sangat memuaskan hati tapi kekemasan agak kureng sedikit. Harga berpatutan tapi saya tak nak recommendkan kontraktor ni sebab kerja dia tak berapa nak kemas. Ni pun dah 2 kali kami panggil sebab grill salah pasang dan nak dibetulkan..huhuhuhu

Nasibla kan kalau dapat kontraktor macam nih...haishhhh...


 




2 comments:

Grill simple lagi senang nak bersihkan kalau berhabuk.. Elok la tu

 

Post a Comment