Feature Wall Ruang Tamu

Dah lama rasa nak cat feature wall kat ruang tamu...
Tapi masalahnya tak dapat lagi kata sepakat nak cat kaler apa...
Saya nak kaler grey...
 
 
Kaler grey ni nampak lebih moden kan?
 
 
Tapi dah kawen dengan orang yang obses kaler biru...So mesti la dia nak biru
 
 
Biru..Memang memberi ketenangan..
Tapi kalau dah kiri kanan pun biru...
naik jemu gak kan???
 
So....
 
Grey vs Biru = Putih la jawapnyer..
Smpi skang masih tak cat-cat lagi....
Waaaaa....!!!!
 
 


3 comments:

biru yg dlm gmbar ni serius ila mmg nak sgt.. just 1 dinding je kan...feature wall katanyer... boleh je... kelabu nampka xnaik... biru tu serius akan rasa tenang je nnt

 

iela... sofa kitorang, karpet, tinted, lampu pun biru gak...x over biru sgt ke nnti?hehehe

 

Post a Comment